7 augusti

av johannakarlsson

Endast 3 arbetsdagar kvar för den här sommaren och det känns fantastiskt bra. Uppladdningen inför sista året på MKV-programmet kan alltså alldeles strax börja, för sista året att plugga är jag inte helt säker på att det är. Inte om mina planer ska gå i lås.

I och med att hösten är på ingång drar även höstsäsongen igång för samtliga fotbollslag. För min del kommer hösten till en början att handla om att fortsätta bevaka damfotbollen i Jönköping och sammanfatta en del av dessa matcher på jkpgfotbollen.se – en sida som rapporterar om fotbollen i Jönköping och där jag har i uppgift att bevaka just damfotbollen. Ser fram emot en hel del intressanta möten och hoppas att hösten inte blivit inspirerad av sommarens väder.

Skickar ett grattis i efterskott till min fina vän jossan och även ett grattis på 6-månadersdagen till charmtrollet Leon.

